Οι βιταμίνες και τα μεταλλικά στοιχεία είναι απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα μας για να λειτουργήσει σωστά.

Και η υγιεινή διατροφή είναι ο καλύτερος τρόπος για να πάρετε επαρκείς ποσότητες αυτών των θρεπτικών ουσιών.
Εδώ είναι μερικά από τα συμπτώματα που υποδηλώνουν συγκεκριμένη αβιταμίνωση:
Σκασμένα χείλη: αυτό δείχνει έλλειψη σιδήρου, ψευδαργύρου και βιταμίνης Β (Β3, Β2 και Β12). Αυτή η κατάσταση εμφανίζεται συνήθως σε χορτοφάγους, δεδομένου ότι δεν καταναλώνουν τις επαρκείς ποσότητες αυτών των θρεπτικών ουσιών.
Λύση: Θα πρέπει να καταναλώνετε περισσότερο σέσκουλο, φιστίκια, φακές, κρέας πουλερικών, τόνο, αυγά, σολομό και οστρακοειδή.
Η βιταμίνη C μπορεί να βελτιώσει την απορρόφηση του σιδήρου και μπορεί να βρεθεί στις κόκκινες πιπεριές, το κουνουπίδι, το μπρόκολο και το λάχανο. Η βιταμίνη C ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.
Κόκκινα εξανθήματα στο πρόσωπο (ενίοτε και αλλού) και τριχόπτωση:μπορεί να είναι ένα συμπτώματα ανεπάρκειας βιταμίνης Β7.
Λύση: Τρώτε περισσότερα βρασμένα αυγά, αβοκάντο, μπανάνες, βατόμουρα, καρύδια, σόγια, κουνουπίδι, μανιτάρια και σολομό.
Κόκκινες ή λευκές δερματικές αλλοιώσεις που είναι παρόμοιες με την ακμή (συνήθως στο πρόσωπο, στα χέρια, τους μηρούς και την πλάτη):αυτό δείχνει έλλειψη λιπαρών οξέων, βιταμίνης Α και βιταμίνης Ε.
Λύση: Αποφύγετε τα κορεσμένα τρόφιμα και τα trans-λιπαρά (μαργαρίνη) και καταναλώστε περισσότερο υγιεινά λιπαρά. Η βιταμίνη Α βρίσκεται στα πράσινα λαχανικά, τα καρότα, τις γλυκοπατάτες και τις κόκκινες πιπεριές. Για τη βιταμίνη D, να εκτίθεστε στον ήλιο για 10 λεπτά την ημέρα.
Μούδιασμα και μυρμήγκιασμα στα χέρια ή στα πόδια: Αυτό είναι σημάδι ανεπάρκειας βιταμίνης Β (βιταμίνη Β9, Β6, και Β 12), η οποία σχετίζεται με τα περιφερικά νεύρα. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν αναιμία, κατάθλιψη, ορμονική ανισορροπία και κόπωση.
Λύση: Συνιστάται να τρώτε περισσότερο κοτόπουλο, οστρακοειδή, αυγά, φασόλια, παντζάρια, σπαράγγια και σπανάκι.
Μυϊκές κράμπες, έντονος πόνος στα δάχτυλα, τα πόδια, την πλάτη και τους καρπούς: Αυτό δείχνει έλλειψη μαγνησίου, καλίου και ασβεστίου. Οι άνθρωποι που σπάνια γυμνάζονται είναι πιο επιρρεπείς σε αυτή την κατάσταση λόγω υπερβολικής εφίδρωσης.

Λύση: Τρώτε περισσότερες μπανάνες, μήλα, κεράσια, γκρέιπφρουτ, αμύγδαλα, φουντούκια, κολοκυθάκια, μπρόκολο και σκούρα φυλλώδη πράσινα όπως κατσαρό λάχανο, σπανάκι και πικραλίδα.
Loading...
featuredpost/ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΓΥΝΑΙΚΑ,ΖΩΔΙΑ
featuredpost/ΕΛΛΑΔΑ,ΤΑΞΙΔΙΑ,ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μαρία

{picture#https://scontent.fath5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-1/11899803_116263145390444_4403663567556260821_n.jpg?_nc_cat=0&oh=1a992c7c0e63a46bb35eb76f9f4e6d2c&oe=5BF1E53F } Καθώς γεννημένη σε νησί τα άρθρα μου είναι αλμυρά!!! {facebook#https://www.facebook.com/profile.php?id=100010202767105&ref=br_rs}

Κώστας Παπαναστασίου

{picture# https://lh3.googleusercontent.com/-9Qe5ad_fMIM/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAABQ/_kyBKH0v1JE/s60-p-rw-no-il/photo.jpg} Από τις πιο δυνατές πένες! {facebook#https://www.facebook.com/papanastasiou.kostas } {google#https://plus.google.com/u/0/108740240946803738087 }

Newsroom - Plus live

{picture# https://scontent.fath5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/22221934_2103755426522431_6681957883390684630_n.jpg?_nc_cat=0&oh=710aae13542340e675df7e4673347b78&oe=5BEED0A1} Το 1ο ειδησιογραφικό χέρι του pluslive.gr {facebook#https://www.facebook.com/PlusliveGreece} {twitter#https://twitter.com/pluslivegr} {google#https://plus.google.com/u/0/+Pluslivegr}

Παναγιώτα Γορδίου

{picture#https://lh3.googleusercontent.com/-T1lriGYbOKY/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAADg/UNpxTEbLavA/s60-p-rw-no-il/photo.jpg} Σχολιάζει την επικαιρότητα και όχι μόνο! {facebook#https://www.facebook.com/panagiota.gordiou} {google#https://plus.google.com/u/0/110036267089430095283?tab=jX}
Από το Blogger.