Η είδηση της πτώσης του αεροσκάφους Τ-2 της Πολεμικής Αεροπορίας μας ήρθε πριν λίγες ώρες, όμως διατηρούσαμε ελπίδες ότι και οι δύο επιβαίνοντες θα έβγαιναν από αυτό σώοι.

Δυστυχώς, ωστόσο, ενώ ο αδερφός του ο οποίος ήταν συγκυβερνήτης βρέθηκε σώος, ο επισμηναγός Νικόλαος Βασιλείου στην 363 Μοίρα δεν τα κατάφερε, με συνέπεια να βρεθεί νεκρός μέσα στο μοιραίο αεροσκάφος, δεμένος με το κάθισμα.

Και οι δύο πιλότοι χρησιμοποίησαν το σύστημα αυτόματης εκτίναξης, ωστόσο ο Νίκος Βασιλείου, ο οποίος προσπαθούσε μέχρι τελευταία στιγμή να σώσει το αεροσκάφος, δεν στάθηκε τυχερός. Κατά το ΓΕΑ επρόκειτο για έμπειρο πιλότο με περισσότερες από 2500 πτήσης στο ενεργητικό του. Ο αδελφός του είναι επίσης πιλότος και υπηρετεί στην Καλαμάτα από το 2010, με περίπου 1600 ώρες στο ενεργητικό του.

Τραγικές φιγούρες τα μέλη της οικογένειας του Νίκου Βασιλείου, ο οποίος αφήνει πίσω του ορφανά δυο παιδιά.

Πώς έγινε το ατύχημα

Με βάση το δημοσίευμα του armyvoice.gr, κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης προσομοίωσαν περιδίνηση του αεροσκάφους, ωστόσο ο χειριστής δεν κατάφερε να επαναφέρει το αεροσκάφος και λίγο πριν την πτώση ανάφερε ότι «πηδάνε». Εντούτοις, ο επισμηναγός Βασιλείου παρέμεινε, ώστε να το σώσει.

Πρόκειται για το 2ο ατύχημα της Μονάδας εντός του 2018.

Η ανακοίνωση του ΓΕΑ

Την Τρίτη 28 Αυγούστου 2018 και ώρα 08:50, στο πλαίσιο εκπαίδευσης εκπαιδευτή πτήσεων με αεροσκάφος Τ-2 Buckeye, σε ειδική άσκηση (περιδίνηση), πραγματοποιήθηκε εγκατάλειψη 7 ναυτικά μίλια βόρεια της Σπάρτης, με αποτέλεσμα ο μεν συγκυβερνήτης του αεροσκάφους να διασωθεί κάνοντας χρήση αλεξιπτώτου, ενώ ο κυβερνήτης, Επισμηναγός (Ι) Νικόλαος Βασιλείου, εντοπίσθηκε νεκρός στην περιοχή πτώσης του αεροσκάφους.

Οι δύο (2) Ιπτάμενοι ήταν μεγάλης πτητικής εμπειρίας με γενικό σύνολο περίπου 2.500  ωρών.

Το Γενικό Επιτελείο Αεροπορία έχει ορίσει επιτροπή εμπειρογνωμόνων με σκοπό τη διερεύνηση του ατυχήματος.

Loading...
featuredpost/ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΓΥΝΑΙΚΑ,ΖΩΔΙΑ
featuredpost/ΕΛΛΑΔΑ,ΤΑΞΙΔΙΑ,ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Από το Blogger.