Το φιστικοβούτυρο έχει γίνει δημοφιλές τα τελευταία χρόνια και στη χώρα μας για πολλούς λόγους: είναι νόστιμο, συνδυάζεται εύκολα και κυριολεκτικά διαρκεί για πάντα, αφού δεν αλλοιώνεται αν συντηρηθεί σωστά.

Πόσο συχνά μπορείτε όμως να το τρώτε και σε ποια ποσότητα, χωρίς να ανησυχείτε για το βάρος σας;

Είναι γεγονός ότι το φιστικοβούτυρο περιέχει πολλά λιπαρά και γι’ αυτό δίνει αρκετές θερμίδες.

Ειδικότερα, δύο κουταλιές της σούπας ανάλατου φιστικοβούτυρου περιέχουν:

– Θερμίδες: 191

– Πρωτεΐνη: 7 g

– Λιπαρά: 16 g (3 g κορεσμένα)

– Υδατάνθρακες: 7 g

– Φυτικές ίνες: 2 g

– Σάκχαρα: 4 g

– Νάτριο: 5 mg

Πόσο υγιεινό είναι το φιστικοβούτυρο; Θερμίδες & διατροφική αξία

Παρά τις θερμίδες του, το φυστικοβούτυρο έχει οφέλη για την υγεία. Οι ειδικοί τονίζουν ότι δεν πρέπει να φοβάστε τα λιπαρά των τροφών, ειδικά όσων είναι φυτικής προέλευσης, καθώς προκαλούν κορεσμό και προλαμβάνουν τις λιγούρες.

Η υψηλή περιεκτικότητα του φιστικοβούτυρου σε πρωτεΐνες, επίσης προκαλεί αίσθημα κορεσμού. Προσπαθήστε όμως να μην καταναλώνετε πάνω από δύο κουταλιές της σούπας την ημέρα, ώστε να μην αυξάνετε το σύνολο των θερμίδων που παίρνετε σε ημερήσια βάση. Λόγω της παχύρευστης υφής του, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα χρειαστεί καν να χρησιμοποιήσετε αυτή την ποσότητα, αν το αλείψετε σε ψωμί του τοστ.

Έρευνες έχουν συνδέσει την κατανάλωση ξηρών καρπών με χαμηλότερα επίπεδα «κακής» χοληστερόλης. Ειδικά τα φιστίκια έχει φανεί ότι ωφελούν την υγεία της καρδιάς και συμβάλλουν στην εξισορρόπηση του σακχάρου στο αίμα και την αργή απορρόφηση των υδατανθράκων, κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για όσους πάσχουν από διαβήτη.

Αν σας αρέσει λοιπόν το φιστικοβούτυρο, μπορείτε να το εντάξετε άφοβα στη διατροφή σας, υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα περιέχει ζάχαρη, αλάτι και συντηρητικά. Ιδανικά θα πρέπει να φτιάχνεται μόνο από φιστίκια.
Loading...
featuredpost/ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΓΥΝΑΙΚΑ,ΖΩΔΙΑ
featuredpost/ΕΛΛΑΔΑ,ΤΑΞΙΔΙΑ,ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μαρία

{picture#https://scontent.fath5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-1/11899803_116263145390444_4403663567556260821_n.jpg?_nc_cat=0&oh=1a992c7c0e63a46bb35eb76f9f4e6d2c&oe=5BF1E53F } Καθώς γεννημένη σε νησί τα άρθρα μου είναι αλμυρά!!! {facebook#https://www.facebook.com/profile.php?id=100010202767105&ref=br_rs}

Κώστας Παπαναστασίου

{picture# https://lh3.googleusercontent.com/-9Qe5ad_fMIM/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAABQ/_kyBKH0v1JE/s60-p-rw-no-il/photo.jpg} Από τις πιο δυνατές πένες! {facebook#https://www.facebook.com/papanastasiou.kostas } {google#https://plus.google.com/u/0/108740240946803738087 }

Newsroom - Plus live

{picture# https://scontent.fath5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/22221934_2103755426522431_6681957883390684630_n.jpg?_nc_cat=0&oh=710aae13542340e675df7e4673347b78&oe=5BEED0A1} Το 1ο ειδησιογραφικό χέρι του pluslive.gr {facebook#https://www.facebook.com/PlusliveGreece} {twitter#https://twitter.com/pluslivegr} {google#https://plus.google.com/u/0/+Pluslivegr}

Παναγιώτα Γορδίου

{picture#https://lh3.googleusercontent.com/-T1lriGYbOKY/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAADg/UNpxTEbLavA/s60-p-rw-no-il/photo.jpg} Σχολιάζει την επικαιρότητα και όχι μόνο! {facebook#https://www.facebook.com/panagiota.gordiou} {google#https://plus.google.com/u/0/110036267089430095283?tab=jX}
Από το Blogger.