Κύκλοι Δία/Κρόνου και εκπαίδευση

Μπορεί οι κύκλοι του Δία και του Κρόνου να βοηθήσουν τους εκπαιδευτικούς να κατανοήσουν καλύτερα τους μαθητές του σχολείου και την ανάπτυξη εμπόδια τους; Ο μέγας ερευνητής Alex Trenoweth εξηγεί τον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η γνώση των αστρολογικών παραμέτρων των συλλογικών πλανητών στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Φανταστείτε αυτά τα σενάρια:

Είστε ένας δάσκαλος σε ένα σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και είστε αντιμέτωπος με τη χειρότερη τάξη στο σχολείο, δεν ξέρετε με ποιον τρόπο να κάνετε τα παιδιά να ενδιαφερθούν για το μάθημα. Ακόμα πιο ειδικά, φανταστείτε ότι παίρνετε την πρώτη γυμνασίου. Κάτι το ιδιαίτερο έχει αυτή η τάξη, έτσι δεν είναι;

Σε κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα φαίνεται να υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο, που όμως φαίνεται απροσδιόριστο. Ενώ η συλλογική γνώση τόσων χιλιάδων ετών έχει καθορίσει την εκπαιδευτική διαδικασία ακριβώς με βάση τους συλλογικούς πλανήτες και μην σας κάνει καθόλου έκπληξη αυτό, σήμερα έχουμε πάψει να τους λαμβάνουμε υπόψη μας, κάνοντας απανωτά εκπαιδευτικά λάθη . Ας μην ξεχνάμε ότι η εκπαίδευση δεν είναι στείρα γνώση, είναι και μια διαδικασία ενηλικίωσης.

Αλλά υπάρχει πραγματικά τίποτα που μπορεί να γίνει για να διευκολύνει αυτή τη μετάβαση στην ενήλικη ζωή; Μπορούν οι αστρολόγοι να επωφεληθούν από τις γνώσεις τους για τους ρόλους του Δία και του Κρόνου στην ανθρώπινη ανάπτυξη και να τους χρησιμοποιήσουν επωφελώς; Με στρατηγικές παρεμβάσεις για να διευκολυνθεί η διαδικασία του να μεγαλώνεις;

Οι κύκλοι του Δία και του Κρόνου

Ο Δίας κάνει σημαντικές όψει με την γενέθλια θέση του (με τετράγωνο, ή αντίθεση ή σύνοδο) περίπου κάθε τρία χρόνια. Στην ηλικία των 3, κατά την τελευταία φάση του τετραγώνου του Δία, η εκπαίδευση τουαλέτας και τη γλωσσική ανάπτυξη σημαίνει ένα παιδί είναι σε θέση, με τη βοήθεια από τους γονείς του, να επεκτείνει τους κοινωνικούς κύκλους του μέσα από τα ταξίδια και να παίξει.

Στην ηλικία των 6, η πρώτη αντίθεση, μπορεί να φέρει εύκολα την μηχανική εκμάθηση των γραμμάτων και των ήχων, και αν φοιτά σε σχολείο, θα έχει ενθαρρυνθεί να κάνει αυτό το άλμα βάζοντας αυτούς τους ήχους και τα γράμματα για να σχηματίσουν λέξεις. Μέχρι την ηλικία των 9, με τη φάση διάλυσης στο τετράγωνο Δία/γενέθλιου Δία, είναι σε θέση το παιδί να παρουσιάσει και να υποστηρίζει τις πεποιθήσεις του και το ίδιο καταλαβαίνει επίσης τη διαφορά ανάμεσα σε μια «πραγματική» απειλή, όπως η απαγωγή, και μια «φανταστική» απειλή, όπως ξωτικά και δράκους.

Είναι στην πρώτη επιστροφή του Δία, περίπου την ηλικία των 11-12, που τα πράγματα αρχίζουν να παίρνουν πολύ ενδιαφέρον .

Στην ηλικία των 11-12, τόσο στις Ηνωμένες Πολιτείες και στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά και το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου που έχει συντεταγμένη εκπαίδευση υπάρχει συνήθως μια μετάβαση σε ένα μεγαλύτερο σχολείο: οι μαθητές ενώνονται με τα παιδιά από διάφορα σχολεία που μπορεί να έχουν διαφορετικές θρησκευτικές ή φιλοσοφικές πεποιθήσεις, παίρνουν περισσότερα μαθήματα με διαφορετικούς καθηγητές, αποκτούν νέα ενδιαφέροντα και, κατά συνέπεια, και «συμπτωματικά» διευρύνουν τους ορίζοντές-ακριβώς όπως ένας  αστρολόγος θα περίμενε σε οποιαδήποτε επιστροφή Δία. Θα αναπτυχθούν σωματικά αλματωδώς. Νέα πλαίσια νευρικών οδών σχηματίζονται καθώς οι ορμόνες  απελευθερώνονται. Πολλοί εκπαιδευτικοί και οι γονείς θα περιγράφουν τα χρόνια μετά την πρώτη επιστροφή του Δία ως προκλητική. Συνήθως παραμένει μια δύσκολη περίοδος μέχρι την πρώτη αντίθεση που επιφέρει ο Κρόνος περίπου στην ηλικία των 14, όταν προκύψει ένα εντελώς νέο σύνολο από δυσκολίες.

Ναι, αυτή η συνεχόμενη διασταύρωση Δία – Κρόνου μας περιμένει πολλές φορές στην ζωή μας και σηματοδοτεί πάντα εντελώς νέα μονοπάτια. Πριν αποφασίσετε ότι ένα παιδί είναι ανυπόφορο, ή αδιάφορο, ή εντελώς ασυμβίβαστο, δείτε με σοβαρότητα τους κύκλους Δία και Κρόνου που είναι πανανθρώπινοι και ορίζουν την ψυχική και πνευματική εξέλιξη με απότομα άλματα.
Loading...

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΑΡΘΡΑ

featuredpost/ΖΩΔΙΑ,ΓΥΝΑΙΚΑ

ΣΑΣ ΣΥΝΙΣΤΟΥΜΕ

featuredpost/ΔΙΑΦΟΡΑ,LIFESTYLE
Από το Blogger.