Ξέρουμε τι πρέπει να τρως κάθε πρωί για να διατηρηθείς σε φόρμα

Χρειάζεσαι ένα δυναμωτικό, αλλά υγιεινό πρωινό για να ξεκινάς την μέρα σου γεμάτος ενέργεια και να καταναλώνεις τις απαραίτητες πρωτεΐνες; Σου έχουμε τη λύση, η οποία περιλαμβάνει τρία υλικά και το microwave σου!
Επειδή η επιλογή πρωινού, το οποίο να διαθέτει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να ξεκινήσεις τη μέρα σου γεμίζοντας τις μπαταρίες σου είναι δύσκολη υπόθεση, σου έχουμε την κατάλληλη υγιεινή λύση, η οποία αποτελεί πρόταση διάφορων διατροφολόγων.

Από τι αποτελείται το πρωινό; Από γλυκοπατάτα, tofu και αβοκάντο!

Πρόκειται για ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και υγιή λίπη.

Ο συνδυασμός των παραπάνω υλικών στο μπολάκι σου είναι ήδη μοναδικός, αλλά θα γίνει ακόμα πιο γευστικός εάν προσθέσεις και μερικά κάσιους στο γαρνίρισμα.

H συνταγή είναι νόστιμη από μόνη της, αλλά φυσικά μπορείς να προσθέσεις τα μπαχαρικά της επιλογής σου για να την προσαρμόσεις στις δικές σου γεύσεις.

Τι θα χρειαστείς για να φτιάξεις το πρωινό σου;

1 μικρή γλυκοπατάτα

2 κυβάκια tofu

1/2 αβοκάντο

1 κ.σ. κάσιους (προαιρετικά)

Πώς θα φτιάξεις το πρωινό σου;

Πλύνε τη γλυκοπατάτα και κόψτην σε κυβάκια.

Βάλτη στο microwave για 2-3 λεπτά.

Κόψε το αβοκάντο σε κυβάκια. Το tofu κράτησέ το κρύο ή βάλτο στο microwave για μόλις 20 δευτερόλεπτα.

Ανακάτεψε όλα τα υλικά, πρόσθεσε τα κάσιους εάν επιθυμείς κι το πρωινό σου είναι έτοιμο!

Θερμίδες ανά μερίδα: 317 (366 με τα κάσιους).

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΑΡΘΡΑ

featuredpost/ΖΩΔΙΑ,ΓΥΝΑΙΚΑ

ΣΑΣ ΣΥΝΙΣΤΟΥΜΕ

featuredpost/ΔΙΑΦΟΡΑ,LIFESTYLE
Από το Blogger.