Περιττά κιλά; Πώς θα τα χάσεις μια και.. για πάντα!

Αχ, αυτά τα κιλά! Μπορεί ήδη να ανέτρεξες στην αποτοξίνωση που θα σε ξεφουσκώσει και θα σου δώσει το κουράγιο και τη δύναμη να συνεχίσεις τη δίαιτα, αφού τα πρώτα 2 κιλά θα έχουν χαθεί, όμως μήπως πλέον είσαι σίγουρη πως η ίδια δίαιτα θα σε οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στο σκαμπανέβασμα των κιλών, την κούραση, την απογοήτευση, την παραίτηση και τελικά την αύξηση βάρους;
Αναθεωρώντας τον τρόπο που επιλέγεις να χάσεις το βάρος μπορείς να αφήσεις πίσω σου μια για πάντα τα περιττά κιλά. Πώς;

Η προετοιμασία…. Κάθε νέο ξεκίνημα, όπως μια νέα δουλειά ή ο ερχομός ενός νέου παιδιού, για να στεφθεί με επιτυχία απαιτεί προετοιμασία. Το ίδιο ισχύει και στο αδυνάτισμα. Προετοιμάσου, δίνοντας χρόνο στον εαυτό σου για να σκεφθείς αν πραγματικά θέλεις να χάσεις βάρος και για ποιο λόγο. Άγχος και πανικός είναι πάντα οι χειρότεροι σύμβουλοι και σε οδηγούν σε λάθος «στιγμή εκκίνησης». Η αναζήτηση του λόγου για τον οποίο θέλεις να χάσεις βάρος είναι απαραίτητη. Είναι λόγοι υγείας; Μήπως με το να κλείσεις τα μάτια σου σε μερικά περιττά κιλά, αυτά θα αυξηθούν, δημιουργώντας σου προβλήματα υγείας; Θέλεις να αρέσεις περισσότερο στον εαυτό σου; «Κλείσε τα αυτιά σου» σε εξωτερικούς παράγοντες, όπως γεγονότα ή ανθρώπους που σε πιέζουν να αλλάξεις. Όσο πιο προσωπική είναι η αιτία που σε ωθεί στο αδυνάτισμα τόσο πιο σίγουρη είναι η επιτυχία.

Και οι στόχοι; Ο στόχος βάρους για τους περισσότερους ανθρώπους είναι συνήθως όσα περισσότερα κιλά στο μικρότερο δυνατό διάστημα. Κι έπειτα; Επανέρχεσαι στις παλιές «κακές» συνήθειες και πυροδοτείς το φαύλο κύκλο της επαναπρόσληψης φαγητού. Κι όμως το σώμα δεν αποτελεί μια καλοκουρδισμένη μηχανή αλλά ένα πολυμήχανο σύστημα που αγαπά τις ισορροπίες και αντιδρά σε οποιαδήποτε βεβιασμένη κίνηση τις διαταράσσει, «κολλώντας» σε στο ίδιο βάρος. Τοποθετώντας, εφικτούς και ρεαλιστικούς στόχους βοηθάς η ίδια τον εαυτό σου να αποφύγει ή να καθυστερήσει αυτήν την αντίδραση και έτσι προστατεύεις τον εαυτό σου από το αίσθημα της απογοήτευσης που συνήθως σε ακινητοποιεί. Ο ιδανικός ρυθμός απώλειας είναι το 0,5 με 1 κιλό την εβδομάδα, ανάλογα με τον οργανισμό. Έτσι αποφεύγεται οποιοδήποτε «σαμποτάζ» του οργανισμού, ενώ ταυτόχρονα καταφέρνεις να πετύχεις το σημαντικότερο στόχο. Τη διατήρηση.

Η κατάλληλη μέθοδος… η δική σου μέθοδος! Σύμφωνα με πρόσφατα ερευνητικά δεδομένα, η επιτυχημένη και αποτελεσματική μέθοδος απώλειας βάρους είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη διατήρησή του και μπορεί να επιτευχθεί μόνο αν καταφέρουμε να αλλάξουμε τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε, ερμηνεύουμε, αισθανόμαστε και συμπεριφερόμαστε απέναντι στο φαγητό. Το κλειδί της επιτυχία βρίσκεται σε μια καλά δομημένη στρατηγική που δεν περιλαμβάνει μόνο την απόκτηση γνώσεων γύρω από τη διατροφή, αλλά και την τροποποίηση των διατροφικών συμπεριφορών που εμποδίζουν την απώλεια βάρους και την υιοθέτηση νέων συνηθειών που θα σε βοηθήσουν να συντηρήσεις το βάρος και να βελτιώσεις την εμφάνισή σου. Μια τέτοια διαδικασία μπορεί να σχεδιαστεί μονάχα από ομάδα κατάλληλα καταρτισμένων επιστημόνων – διαιτολόγων.
Loading...

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΑΡΘΡΑ

featuredpost/ΖΩΔΙΑ,ΓΥΝΑΙΚΑ

ΣΑΣ ΣΥΝΙΣΤΟΥΜΕ

featuredpost/ΔΙΑΦΟΡΑ,LIFESTYLE
Από το Blogger.