Τετάρτη, 9 Νοεμβρίου 2016

6 τρόποι για να χάνεις μισό κιλό κάθε βδομάδα χωρίς δίαιτα

6 τρόποι για να χάνεις μισό κιλό κάθε βδομάδα χωρίς δίαιτα

Νομίζεις ότι το αδυνάτισμα έχει να κάνει με τροφές, ενέργεια, φυσική και χημεία, όμως στην πραγματικότητα είναι… απλά μαθηματικά: Μισό κιλό λίπους είναι ίσο με 3.500 θερμίδες, που σημαίνει ότι για να το χάσεις σε μια εβδομάδα θα πρέπει είτε να πάρεις τόσες λιγότερες θερμίδες σ’ αυτό το διάστημα είτε να κάψεις τόσες περισσότερες.
 Αν το μοιράσεις σε κάθε μέρα, είναι προφανές ότι πρέπει να εξοικονομήσεις με έναν από τους δύο αυτούς τρόπους 500 θερμίδες! Να μερικά μόνο από τα πράγματα που μπορείς να κάνεις για να το πετύχεις:

Κάνε 30 λεπτά γυμναστική

Ανάλογα με το βάρος και την ένταση της άσκησης, μπορείς να κάνεις γύρω στις 300 θερμίδες μέσα σε ένα μισάωρο. Αν λοιπόν δεν γυμνάζεσαι καθόλου, είναι ένας καλός λόγος να ξεκινήσεις σήμερα κιόλας. Αν ήδη γυμνάζεσαι, μπορείς απλά να μείνεις και στο επόμενο μάθημα του γυμναστηρίου (Τι έχει; Ζούμπα; Τέλεια!)


Μην τρως τυρί

Ή έστω φάε λιγότερο. Μια φετούλα τυρί είναι ο πιο απλός, προσιτός και γρήγορος δρόμος προς να συγκεντρωθεί λίπος στους γοφούς σου. Επιπλέον, αυξάνει τη χοληστερίνη. Εάν τρως συχνά τοστ, πίτσα, μακαρόνια, τυρόπιτα κ.λπ., ελαττώνοντας την κατανάλωση τυριού θα δεις γρήγορα αποτέλεσμα. Εάν πάλι οι «καταχρήσεις» σου αφορούν κάποια άλλη τροφή (π.χ. Αλλαντικά, γλυκά ή ψωμιά) δοκίμασε να κόψεις κάτι από αυτά.

Κόψε τα αναψυκτικά

Αυτό το αθώο υγρό που παραγγέλνεις όταν είναι πολύ αργά για καφέ και πολύ νωρίς για ποτό, σε φορτώνει με 250-600 θερμίδες, που επιπλέον είναι «κενές» δηλαδή δεν έχουν καμία θρεπτική αξία. Αντικατάστησέ το με νερό (μπορείς αν θες να προσθέσεις λίγο στυμμένο λεμόνι που καίει τα λίπη και σε κάνει να το πίνεις πιο αργά, σαν ποτό) και θα δεις γρήγορα διαφορά στα ρούχα σου.

Πήγαινε με τις σκάλες

Εάν πάρεις την απόφαση να ανεβοκατεβαίνεις παντού με τις σκάλες αντί να περιμένεις το ασανσέρ, μπορείς να κάψεις χωρίς καν να το σκεφτείς 100 θερμίδες παραπάνω την ημέρα -κάτι που σε βοηθάει πολύ να φτάσεις στο στόχο των 500 θερμίδων την ημέρα.

Κόψε τα γλυκά

Ναι, ναι, το ξέρω… εύκολο να το λες, δύσκολο να το κάνεις, όμως σκέψου απλά πόσο ωραία θα δείχνεις με τα crop top και τα σορτσάκια σε λίγους μήνες… Τώρα, άφησε κάτω ήσυχα το κρουασάν και δεν θα πάθει κανείς τίποτα…

Κάνε 10.000 βήματα

Αυτά αντιστοιχούν σε περίπου 400-450 θερμίδες. Θα μου πεις, πώς θα κάνω ό,τι άλλο πρέπει να γίνει μέσα στην ημέρα εάν πρέπει ταυτόχρονα να μετράω πόσα βήματα κάνω; Σωστό! Γι’ αυτό μπορείς να προμηθευτείς ένα απλό μηχανηματάκι από κάποιο κατάστημα με αθλητικά είδη. Είναι πολύ οικονομικό και θα σου επιτρέψει να έχεις μια πιο σαφή εικόνα του πόσο δραστήρια είσαι κάθε μέρα (ή όχι)