Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2016

2 απλές ασκήσεις για τέλειες γάμπες!

2 απλές ασκήσεις για τέλειες γάμπες!

Το αιώνιο πρόβλημα των Ελληνίδων…και όχι μόνο!

Οσο κι αν γυμνάζεσαι,όσο κι αν προσέχεις τη διατροφή σου…θα έχει τύχει να δοκιμάσεις μια γόβα ή ενα φλατ παπούτσι και κάτι να μη σου «κάθεται» καλά.

Το μυστικό είναι στους αστραγάλους!

Κι όμως,αυτο που κάνει τις γάμπες να φαίνονται ψιλόλιγνες,είναι οι γυμνασμένοι αστράγαλοι.

Με δύο απλές ασκήσεις και πέντε λεπτάκια απ’το χρόνο σου,θα κάνεις τις γάμπες σου αγνώριστες!

1. Flex-Point.



Οι λάτρεις του μπαλέτου,του pilates ή της γιόγκα,ξέρουν πολύ καλά σε τι αναφέρομαι.Αυτη την άσκηση μπορείς να την κάνεις ακόμη και στο κρεβάτι σου! Σφίξε καλά τους γλουτούς σου και τέντωσε τα πόδια σου στο ύψος της λεκάνης.Κάνε δεκα επαναλήψεις την ημέρα και είσαι έτοιμη!

2. Η δευτερη άσκηση είναι πολύ πιο απλή και πολλές απο εμάς,την κάνουμε ενστικτωδώς! Περπάτα στις μύτες των ποδιών σου. Δεκα λεπτά περπάτημα στις μύτες,κάθε μέρα,είναι ευεργετικό για τους αστραγάλους,τις γάμπες και ,κατα συνέπεια,για τα πόδια μας!

Εαν οι γάμπες σου είναι πολύ λεπτές,δοκίμασε να περπατήσεις φορώντας ειδικά βαράκια ποδιών που κυκλοφορούν στο εμπόριο.