recent

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Το 2018, η διαδρομή με τρένο Αθήνα - Θεσσαλονίκη θα διαρκεί κάτι περισσότερο από τρεις ώρες!

Το 2018, η διαδρομή με τρένο Αθήνα - Θεσσαλονίκη θα διαρκεί κάτι περισσότερο από τρεις ώρες!

Μπορείτε να φανταστείτε ότι στο πολύ κοντινό μέλλον το ταξίδι σας Αθήνα - Θεσσαλονίκη ή τούμπαλιν θα κλέβει κάτι λιγότερο από τρεισήμισι απ΄ τον πολύτιμο χρόνο σας; Αν όχι, κάνε το, γιατί αν πιστέψει κανείς (και γιατί όχι, άλλωστε;) τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, Θανάση Βούρδα, το 2018 θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία ο σιδηροδρομικός διάδρομος Αθήνα - Θεσσαλονίκη με ηλεκτροκίνηση μειώνοντας τον χρόνο διαδρομής σε λιγότερο από τρεισήμισι ώρες.
Μιλώντας στο ΑΠΕ, ο κ. Βούρδας προανήγγειλε την ολοκλήρωση των έργων και τη λειτουργία τις γραμμής για τις αρχές του 2018. Επιπλέον, έκανε λόγο για νέες δημοπρατήσεις σιδηροδρομικών έργων έως το καλοκαίρι του 2017. Αναφερόμενος δε στον σιδηροδρομικό διάδρομο Αθήνα - Πάτρα σημείωσε ότι η πλήρης λειτουργία του με ηλεκτροκίνηση θα γίνει έως το 2020.

«Δρομολογούμε νέα έργα και για την ολοκλήρωση του κεντρικού δικτύου και για τον εκσυγχρονισμό του περιφερειακού δικτύου. Χρειάζεται, βέβαια, ακόμη πολλή δουλειά για να φτάσουμε στα επιθυμητά αποτελέσματα. Χρειάζεται δουλειά και για την ανατροπή ενός πολύ αρνητικού ισοζυγίου ανάμεσα στα σιδηροδρομικά και οδικά έργα που υπήρχε την τελευταία 30ετία και μας είχε καταστήσει ευρωπαϊκή και ίσως και παγκόσμια «πρωτοτυπία» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Βούρδας.

Αθήνα - Θεσσαλονίκη
«Η ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης, που αποτελεί τη σιδηροδρομική ραχοκοκαλιά της χώρας, είναι ένα μεγάλο στοίχημα για την εταιρεία και για τη χώρα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ τονίζοντας ότι η ολοκλήρωση του τελευταίου τμήματος της διαδρομής, στο τμήμα Τιθορέα - Δομοκός, μήκους 106 χλμ, αναμένεται στις αρχές του 2018. «Με την ολοκλήρωση του έργου αυτού θα υπάρχει ηλεκτροκίνηση σε όλη τη διαδρομή που θα ξεκινά από τον Πειραιά, θα διέρχεται από την Αθήνα και θα καταλήγει στη Θεσσαλονίκη, μειώνοντας τον χρόνο ταξιδίου σε 3,5 ώρες. Με την εξέλιξη αυτή ο επιβάτης θα μπορεί να απολαμβάνει ένα γρήγορο, ασφαλές και άνετο ταξίδι και θα γίνονται πολύ ταχύτερα και οικονομικότερα και οι εμπορευματικές μεταφορές» επεσήμανε.

Αθήνα - Πάτρα
Στο τμήμα Αθήνα - Πάτρα αναμένεται λειτουργικό τρένο με ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση ως τον Ψαθόπυργο μέχρι το τέλος του 2018. Οι προσπάθειες που γίνονται είναι να έχει φτάσει το τρένο μέχρι τα Μποζαΐτικα της Πάτρας το 2020.

«Και εδώ βρεθήκαμε αντιμέτωποι με χρονίζοντα προβλήματα στα χρηματοδοτικά εργαλεία, με διαλυμένες εργολαβίες και προβλήματα στις απαλλοτριώσεις, αλλά έγιναν και γίνονται προσπάθειες έτσι ώστε να προχωρήσουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα» είπε ο κ. Βούρδας.

Νέα έργα
Αναφερόμενος στα έργα που αναμένεται να δημοπρατηθούν μέχρι το καλοκαίρι του 2017 είπε ότι είναι η ηλεκτροκίνηση του τμήματος Κιάτο - Ροδοδάφνη, η ολοκλήρωση κατασκευής νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος και αφορά υποδομή, σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση και η κατασκευή της υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ψαθόπυργος -περιοχή Μποζαΐτικα μέσα στον Γενάρη του 2017.

Επιπλέον, το ίδιο διάστημα προγραμματίζεται και η δημοπράτηση των έργων ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης για τα τμήματα Παλαιοφάρσαλο - Καλαμπάκα και Λάρισα - Βόλος.
Loading...
loading...
Από το Blogger.