recent

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Τι συμβαίνει κάθε φορά που κοιμόμαστε σε ένα κρύο δωμάτιο; Εκπληκτικά τα οφέλη για την υγεία μας.

Τι συμβαίνει κάθε φορά που κοιμόμαστε σε ένα κρύο δωμάτιο; Εκπληκτικά τα οφέλη για την υγεία μας.

Θέλετε να κάνετε τον πιο ήρεμο ύπνο της ζωής σας; Τότε ρυθμίστε τη θερμοκρασία δωματίου όσο χαμηλά θέλετε! Μπορεί να σας ακούγεται περίεργο, αλλά οι ερευνητές έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα πως η ιδανική θερμοκρασία δωματίου για ύπνο κυμαίνεται ανάμεσα στους 15.5 έως 19.5 βαθμούς Κελσίου!
Αλλά, γιατί συμβαίνει αυτό; Λοιπόν, μιάμιση ώρα πριν πέσετε για ύπνο, το σώμα σας αρχίζει να ρίχνει αυτόματα τη θερμοκρασία του για να ξεκουραστεί. Τουλάχιστον, το σώμα προσπαθεί, αν και κάποιοι παράγοντες όπως βακτήρια, μύκητες, τοξίνες ή και κάποια φάρμακα μπορεί να αποτελέσουν σημαντικό εμπόδιο στον μηχανισμό αυτό!

Βέβαια, στις μέρες μας όλοι έχουμε συνηθίσει ένα τέτοιο περιβάλλον, αφού είναι αναπόφευκτη η επαφή με παθογόνους μικροοργανισμούς στη ζωή της πόλης. Αν, όμως ρυθμίσετε τη θερμοκρασία του δωματίου σας με αυτό τον τρόπο, βοηθάτε το σώμα σας να ρίξει τη θερμοκρασία του ευκολότερα! Κάπως έτσι άλλωστε λειτουργούν και τα υπνωτικά χάπια, μόνο που η συγκεκριμένη μέθοδος εδώ δεν έχει τις παρενέργειές τους!

Κι όμως, υπάρχουν κι άλλα θετικά στο να ρυθμίζεις χαμηλά τον θερμοστάτη πριν κοιμηθείς!

#1 – Μένεις νέος για πάντα!

Σύμφωνα με την φυσικοθεραπεύτρια και συγγραφέα Natasha Turner, η χαμηλή θερμοκρασία δωματίου βοηθάει το σώμα μας να παράγει περισσότερη μελατονίνη. Η μελατονίνη είναι η πιο σημαντική αντιγηραντική ορμόνη που παράγει το σώμα μας. Καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες είναι υπεύθυνες για ρυτίδες, καρκίνους και καρδιαγγειακές παθήσεις!

#2 – Χάνεις βάρος και μειώνεις το στρες.

Η κορτιζόλη ως γνωστόν είναι η ορμόνη του στρες. Προκαλεί, επίσης, αύξηση βάρους και κατάθλιψη. Ο καλός ύπνος και το δροσερό περιβάλλον που κοιμάστε την κρατούν σε χαμηλά επίπεδα. Βέβαια, το λίπος δεν θα πετάξει σε ένα βράδυ ή με την πλήρη απουσία άθλησης από το πρόγραμμά σας! Αλλά σίγουρα το δροσερό περιβάλλον συνεπικουρεί στη μείωση βάρους και αποδεδειγμένα βοηθάει σε περιόδους σωστής διατροφής και δίαιτας.

#3 – Ο μεταβολισμός αλλάζει προς το καλύτερο!

Ασθένειες του μεταβολισμού, όπως είναι ο διαβήτης, είναι λιγότερο πιθανό να εμφανιστούν σε άτομα που προτιμούν να κοιμούνται σε δροσερά δωμάτια. Ο μεταβολισμός είναι άλλωστε ο μηχανισμός που αναλαμβάνει την καύση των θερμίδων, άρα ενδυναμώνοντάς τον χάνουμε και βάρος!

Βέβαια…μην ψάχνετε δικαιολογίες για να κοιμάστε με ελαφρύτερες πιτζάμες ή και χωρίς!
Loading...
loading...
Από το Blogger.