recent

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Σας ενδιαφέρει: 6 αποτελεσματικές ασκήσεις κατά του λίπους στα μπράτσα!

Σας ενδιαφέρει: 6 αποτελεσματικές ασκήσεις κατά του λίπους στα μπράτσα!Το ένστικτο της επιβίωσης είναι υπεύθυνο για την τάση του σώματος να αποθηκεύει λίπος σε περίπτωση που υπάρχει έλλειψη τροφής. Αυτό το συσσωρευμένο λίπος είναι ιδιαίτερα εμφανές στα μπράτσα.Για να αποφύγουμε την πλαδαρότητα στα μπράτσα, πρέπει πρώτα να καταλάβουμε τι την προκαλεί πριν μπορέσουμε να κάνουμε κάτι γι’αυτή.
Γιατί πρέπει να γυμνάσουμε και να δυναμώσουμε τα μπράτσα;Κατά τα πρώτα στάδια της εξέλιξής μας, τα άνω και τα κάτω άκρα ήταν ζωτικά για την επιβίωσή μας, ειδικά οι τετρακέφαλοι και οι τρικέφαλοι.Ο τρικέφαλος μυς είναι σημαντικός επειδή εξασφαλίζει την απαραίτητη δύναμη για τη συγκέντρωση τροφής.Όμως δεν χρειάζεται να τον χρησιμοποιούμε καθημερινά, παρά το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα σημεία του σώματος είναι γενετικά σχεδιασμένα να αποθηκεύουν περισσότερο λίπος από ό,τι άλλα σημεία. Επίσης στη συγκεκριμένη περιοχή υπάρχει πολλή μυϊκή μάζα.Το μη χρησιμοποιούμενο λίπος μετατρέπεται στο πλαδαρό δέρμα που βλέπουμε στα άκρα. Η καλύτερη λύση γι’αυτό το πρόβλημα είναι ένας συνδυασμός ισορροπημένης διατροφής και αποτελεσματικών ασκήσεων που δυναμώνουν τα μπράτσα.Σας προτείνουμε να διαβάσετε το άρθρο: 14 ασκήσεις για πιο λεπτή μέση.


6 ασκήσεις για τα μπράτσα που αυξάνουν τη δύναμη και καίνε το λίποςΠαρακάτω θα βρείτε μια ευρεία ποικιλία ασκήσεων, από τις κλασικές ως τις τελευταίες τάσεις:

1. Τα βυθίσματα τρικέφαλων δεν αποτυγχάνουν ποτέ


Αν ανήκετε στους ανθρώπους που προτιμούν να γυμνάζονται στο σπίτι, τότε αυτή είναι η άσκηση για σας: το μόνο που χρειάζεστε είναι μια καρέκλα και το σώμα σας.
Βάλτε μια καρέκλα πλάι στον τοίχο για παραμείνει σταθερή καθώς γυμνάζεστε.
Σταθείτε με την πλάτη σας προς την καρέκλα, τοποθετήστε τις παλάμες σας πίσω σας και στηριχτείτε πάνω στο κάθισμα.
Λυγίστε τους αγκώνες σας για να κινήσετε το σώμα σας πάνω-κάτω.
Αυτό θα σας αναγκάσει να σηκώσετε το βάρος του σώματός σας και θα σας βοηθήσει να κάψετε λίπος.

2. Οι κάμψεις είναι αποτελεσματικές για την αύξηση της δύναμης στα μπράτσαΠιθανώς κάνατε πολλές κάμψεις την ώρα της γυμναστικής στο λύκειο. Το μόνο που χρειάζεται είναι να ξαπλώσετε μπρούμυτα και να στηρίξετε το βάρος του σώματός σας στα πόδια και στα μπράτσα σας καθώς κινείστε πάνω-κάτω.Για να αποφύγετε τον τραυματισμό, βεβαιωθείτε ότι έχετε τη σωστή στάση. Η σωστή στάση είναι ουσιαστική όταν κάνετε αυτού του είδους τις ασκήσεις, καθώς η λανθασμένη εκτέλεσή τους θα μπορούσε να οδηγήσει σε πιο σοβαρά προβλήματα.

3. Τα βαράκια δεν ξεπερνιούνται ποτέΟι αλτήρες είναι πραγματικά χρήσιμοι και εύκολοι στη χρήση. Μπορείτε να αγοράσετε ένα ζευγάρι και να ασκείστε εύκολα στο σπίτι όποτε θέλετε.Τα βαράκια σάς προσφέρουν τη δυνατότητα να γυμνάζετε μεμονωμένα σημεία. Υπάρχουν πολλές αποτελεσματικές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε με αυτά για να δυναμώσετε τα μπράτσα σας και να κάψετε λίπος.

4. Βάλτε το σώμα σας σε κίνηση: ο χορός φλαμένκο

Πολλοί άνθρωποι τελικά βαριούνται τη ρουτίνα ασκήσεων που ακολουθούν. Ωστόσο μπορείτε να μετατρέψετε την τεμπελιά σε διασκέδαση αν προσθέσετε μουσική και τη δημιουργικότητα του χορού.Στο χορό φλαμένκο τα άκρα παίζουν σημαντικό ρόλο. Έτσι, πέρα από τη διασκέδαση, οι διαφορετικές κινήσεις του χορού θα λειτουργήσουν ως ασκήσεις για να δυναμώσετε τα μπράτσα.

5. Απελευθερώστε το άγχος με το μποξΑν ψάχνετε για έναν καλό τρόπο να κάψετε το λίπος στα μπράτσα σας και ο τρόπος ζωής σας χαρακτηρίζεται από πολύ άγχος, το μποξ είναι το άθλημά σας. Πρόκειται για μια μορφή άσκησης που είναι δημοφιλής στους πολυάσχολους ανθρώπους, καθώς απελευθερώνει το άγχος που συσσωρεύεται κατά τη διάρκεια της μέρας.Η προπόνηση με σάκο του μποξ είναι η πιο αποτελεσματική, καθώς οι τρικέφαλοι ενεργοποιούνται πλήρως όταν τον χτυπάτε. Τα γρήγορα αποτελέσματα είναι εγγυημένα χωρίς να χρειάζεται να αγωνιστείτε στο ρινγκ.

6. Δεν είναι μόνο για διαλογισμό: δοκιμάστε τη στάση της κόμπραςΞαπλώστε μπρούμυτα και υψώστε τον κορμό σας τοποθετώντας τις παλάμες σας πάνω στο χαλάκι.Πιέστε το χαλάκι μέχρι τα μπράτσα σας να είναι εντελώς τεντωμένα, έτσι ώστε το βάρος του στήθους να στηρίζεται εντελώς από τους τρικέφαλους.Γενικά οι ασάνες της γιόγκα είναι αποτελεσματικές ασκήσεις για την ενδυνάμωση των μπράτσων. Η γιόγκα έχει επίσης το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι είναι χαμηλής έντασης και λιγότερο επιθετική από άλλες μεθόδους εκγύμνασης, πέρα από το ότι βοηθάει το σώμα να λειτουργεί με τον καλύτερο τρόπο.Έχετε υπόψη σας ότι καμία από τις παραπάνω ασκήσεις δεν σας εμποδίζει να κάνετε και τις άλλες. Επιλέξτε εκείνες που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες σας και η πλαδαρότητα στα μπράτσα σας θα εξαφανιστεί σε χρόνο μηδέν.Αν επιμείνετε, το πλαδαρό δέρμα δεν θα αποτελέσει ποτέ ξανά πρόβλημα για σας.
Loading...
loading...
recent
Από το Blogger.