recent

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Γιατί δεν πρέπει να κάθεστε ποτέ διπλά από το αφεντικό σας στην δουλειά;

Γιατί δεν πρέπει να κάθεστε ποτέ διπλά από το αφεντικό σας στην δουλειά;

Μια νέα μελέτη διαπίστωσε ότι το να κάθεστε ακριβώς δίπλα στο αφεντικό σας μπορεί να έχει αρνητική επίδραση στην ποιότητα της εργασίας σας.
Ερευνητές στην Ολλανδία διαπίστωσαν ότι η φυσική απόσταση των υπαλλήλων από το αφεντικό τους είναι ένας βασικός παράγοντας για το αν ή όχι η κακή συμπεριφορά του εξαπλώνεται στους ίδιους.

Σε μια σειρά μελετών, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι συμμετέχοντες είχαν περισσότερες πιθανότητες να συμπεριφερθούν στους άλλους άδικα και να ενεργήσουν ανήθικα, όταν στον χώρο εργασίας τους κάθονται ή βρίσκονται γενικά πολύ κοντά στο αφεντικό τους.

Επιστήμονες στο Rotterdam School of Management, με επικεφαλής τον Gijs van Houwelingen, δημιούργησαν πέντε πειραματικές προσομοιώσεις για να μετρήσουν ση σχέση μεταξύ της φυσικής απόστασης από ένα άτομο στον χώρο εργασίας και της συμπεριφοράς του ατόμου απέναντι σε συναδέλφους και άλλους.

Η κοντινή απόσταση μπορεί να κάνει ένα πρόσωπο για να γίνει συναισθηματικά φορτισμένο σε μια συγκεκριμένη κατάσταση. Οι συμμετέχοντες που κάθονταν κοντά με το αφεντικό, είχαν περισσότερες πιθανότητες να εμφανίζουν την ίδια “κακή” συμπεριφορά.

Όταν ένας εργαζόμενος βρίσκεται πολύ κοντά στο αφεντικό του, τότε είναι πιο πιθανό να ταυτιστεί με εκείνον και να μιμηθεί τη συμπεριφορά του. Οι προϊστάμενοι που συμπεριφέρονται άδικα είναι πιθανό να επηρεάσουν τους εργαζόμενους να κάνουν το ίδιο.

Η μελέτη προτείνει μια ισορροπία στο χώρο εργασίας, η οποία να παρέχει στους εργαζομένους φυσικό χώρο απόστασης από τον προϊστάμενό τους, αλλά να εξακολουθεί να επιτρέπει τη συνεργασία τους.

Η χωρική απόσταση αποδείχθηκε ότι είναι ένας σημαντικός παράγοντας, αλλά όχι ο μόνος, αφού η έρευνα δείχνει ότι υπάρχουν και άλλοι συντελεστές που καθορίζουν την ηθική συμπεριφορά ενός εργαζομένου.

Οι εργαζόμενοι που αισθάνονται την ανάγκη να ανήκουν σε μια κοινωνική ομάδα είναι πιο πιθανό να αντιγράψουν τη συμπεριφορά άλλων. Οι επιστήμονες προτείνουν τα γραφεία στον χώρο εργασίας να ακολουθούν μία ισορροπία που επιτρέπει τη φυσική απόσταση, αλλά και τη συνεργασία και τις ισχυρές σχέσεις μεταξύ των εργαζομένων.


Via:dailymail
Loading...
loading...
recent
Από το Blogger.